Algemene Voorwaarden
Indien je een dienst afneemt bij Klankoase, word je geacht kennis genomen te hebben van en akkoord te zijn met deze algemene voorwaarden.
Artikel 1 - Definities
- Dienstverlener: MindBodySoulConnection, tevens handelend onder de naam Klankoase, gevestigd te Baarn, KvK nr. 94390843, wordt in deze algemene voorwaarden aangeduid als dienstverlener of Klankoase.
- Cliënt: De wederpartij van dienstverlener wordt in deze algemene voorwaarden aangeduid als cliënt.
- Partijen: zijn dienstverlener en cliënt samen.
- Overeenkomst: Met de overeenkomst wordt bedoeld de overeenkomst tot dienstverlening tussen partijen.
- Dienst: De behandeling, therapiesessie, klankhealing, klankschaalmassage of de workshop die door MindBodySoulConnection h.o.d.n. Klankoase, gegeven wordt.
Artikel 2 - Toepasselijkheid Algemene Voorwaarden
- Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle offertes, aanbiedingen, werkzaamheden, overeenkomsten en leveringen van diensten door of namens dienstverlener.
- De toepasselijkheid van andere voorwaarden van cliënt wijst dienstverlener uitdrukkelijk van de hand.
- Afwijken van deze voorwaarden kan alleen als dat uitdrukkelijk èn schriftelijk door partijen is overeengekomen.
- De overeenkomst bevat voor dienstverlener steeds inspanningsverplichtingen, geen resultaatsverplichtingen.
- Indien een of meerdere bepalingen van deze algemene voorwaarden nietig of vernietigbaar zijn heeft dat geen invloed op de geldigheid van de overige bepalingen. Partijen zullen in overleg treden om nieuwe bepalingen ter vervanging van de nietige c.q. vernietigde bepalingen overeen te komen, waarbij zoveel mogelijk het doel en de strekking van de nietige c.q. vernietigde bepalingen benaderd zal worden.
Artikel 3 - Totstandkoming Overeenkomst
- De overeenkomst tussen partijen komt tot stand, wanneer cliënt een dienst afneemt van dienstverlener. Dit kan zijn via de website of middels afspraken via e-mail, telefonisch of schriftelijk.
- Bij afname van een dienst is de overeenkomst definitief na betaling van de dienst of van de aanbetaling tot reservering van de dienst. Cliënt ontvangt van dienstverlener een bevestiging per e-mail.
- Cliënt dient altijd juiste persoons- of bedrijfsgegevens waaronder een (e-mail)adres aan dienstverlener door te geven.
Wanneer dienstverlener met het doorgegeven (e-mail)adres geen contact met cliënt kan krijgen om de overeenkomst, indien nodig, te bevestigen, komt de nog niet volledig tot stand gekomen overeenkomst te vervallen. - Als wordt getwijfeld aan de juistheid van de gegevens die cliënt heeft ingevoerd bij de aanschaf van een dienst, kan dienstverlener contact met cliënt opnemen met behulp van de gegevens die cliënt heeft ingevoerd. Als dienstverlener cliënt niet kan bereiken en de gegevens derhalve niet kan controleren, kan er geen overeenkomst tot stand komen.
- Dienstverlener heeft altijd het recht zonder opgaaf van reden het verlenen van een dienst aan een (potentiële) cliënt te weigeren.
Artikel 4 - Betaling
- Facturen moeten binnen 14 dagen na factuurdatum betaald zijn, tenzij partijen hierover andere afspraken hebben gemaakt of op de factuur een andere betaaltermijn vermeld is.
- Betaalt cliënt niet binnen de overeengekomen termijn, dan is hij van rechtswege, zonder dat daarvoor enige aanmaning nodig is, in verzuim. Vanaf dat moment is dienstverlener gerechtigd de verplichtingen op te schorten totdat cliënt aan zijn/haar betalingsverplichting heeft voldaan.
- Blijft cliënt in gebreke, dan wordt de overeenkomst ontbonden zonder recht op terugbetaling door dienstverlener van reeds door cliënt betaalde bedragen. Voordat de overeenkomst daadwerkelijk ontbonden wordt, zal er door dienstverlener contact opgenomen worden met cliënt om, indien gewenst door cliënt, de ontstane situatie te bespreken en mogelijk tot een andere betalingstermijn te komen.
- Indien de factuur na afloop van de dienst al dan niet verstrekt wordt, geschiedt de betaling van de dienst direct na de dienst. Dit kan contant of via een betaalverzoek (tikkie) gedaan worden.
Artikel 5 - Offertes
- Een offerte is vrijblijvend en maximaal 14 dagen geldig, tenzij in de offerte een andere termijn van aanvaarding is genoemd. Wordt de offerte niet binnen die gestelde termijn aanvaard, dan vervalt de offerte.
- Offertes gelden niet automatisch voor hernieuwde leveringen van een dienst. Partijen moeten dit uitdrukkelijk èn schriftelijk overeenkomen.
Artikel 6 - Prijzen
- Alle op de website, in correspondentie of op de factuur genoemde prijzen zijn in euro's en inclusief de verschuldigde btw, tenzij anders overeengekomen.
- De vermelde prijs van de dienst is geldig op het moment dat deze op de website wordt weergegeven. Dienstverlener behoudt zich het recht voor deze zonder enige aankondiging te wijzigen.
- Ten aanzien van de dienstverlening kunnen partijen bij de totstandkoming van de overeenkomst een andere prijs voor de dienst overeenkomen dan vermeld op de website. Deze prijs geldt alleen voor die betreffende overeenkomst en geeft de cliënt of anderen niet het recht op deze prijs bij een nieuwe overeenkomst.
Artikel 7 - Informatieverstrekking door Cliënt
- Cliënt stelt alle informatie die voor de uitvoering van de overeenkomst relevant is beschikbaar voor dienstverlener.
- Cliënt is verplicht alle gegevens en bescheiden, die dienstverlener meent nodig te hebben voor het correct uitvoeren van de overeenkomst, tijdig en in de gewenste vorm en op de gewenste wijze ter beschikking te stellen.
- Cliënt staat in voor de juistheid, volledigheid en betrouwbaarheid van de aan dienstverlener ter beschikking gestelde gegevens en bescheiden, ook indien deze van derden afkomstig zijn, voor zover uit de aard van de overeenkomst niet anders voortvloeit.
- Indien en voor zover cliënt dit verzoekt, retourneert dienstverlener de betreffende bescheiden.
- Stelt cliënt niet, niet tijdig of niet behoorlijk de door dienstverlener verlangde gegevens en bescheiden beschikbaar en loopt de uitvoering van de overeenkomst hierdoor vertraging op, dan komen de daaruit voortvloeiende extra kosten voor rekening van cliënt.
Artikel 8 - Aansprakelijkheid
- Dienstverlener is niet aansprakelijk voor letsel en/of schade aan personen en/of eigendommen en is evenmin aansprakelijk voor diefstal en/of vermissing van persoonlijke goederen tijdens deelname aan een dienst.
- Deelname aan een dienst is geheel uit vrije wil. Dienstverlener kan noch zakelijk, noch persoonlijk, verantwoordelijk worden gesteld voor het gedrag van de cliënt tijdens en buiten de dienst. Cliënt blijft te allen tijde zelf verantwoordelijk voor zijn of haar eigen gedrag/keuzes en de gevolgen daarvan. In het bijzonder wanneer door dienstverlener aangegeven aanwijzingen of regels niet opgevolgd worden. Er kan nimmer aanspraak worden gemaakt op resultaat uit adviezen en/of begeleiding van dienstverlener.
- Deelname aan een dienst is volledig op eigen risico. Kosten opgelopen door eventuele vertraging, ongeval, letselkosten etc. zijn geheel voor eigen rekening van cliënt.
- Dienstverlener is niet aansprakelijk voor medische en/of psychische klachten en/of gevolgen, ontstaan tijdens of na deelname aan een dienst. Dienstverlener of een door dienstverlener ingehuurde externe partij kan niet aansprakelijk worden gesteld voor mogelijke materiële, lichamelijke of geestelijke schade. Bij klachten dient dienstverlener direct geïnformeerd te worden, zodat er overleg kan plaatsvinden. Bij twijfel wordt aangeraden een (huis)arts te raadplegen.
- Dienstverlener is niet aansprakelijk voor schade die gevolg is van onjuiste of onvolledige verschaffing of verzwijging van gegevens door of namens cliënt.
- Voor zover dienstverlener aansprakelijk is, is die aansprakelijkheid beperkt tot maximaal de prijs van de dienst, dan wel tot maximaal het bedrag dat door de door dienstverlener afgesloten aansprakelijkheidsverzekering wordt gedekt.
Artikel 9 - GÉÉN vervanging reguliere geneeskunde
- Dienstverlener heeft erkende opleidingen gevolgd, maar is geen arts. Holistische therapie, hypnotherapie, energetische therapie en andere aangeboden diensten zijn géén vervanging van een reguliere geneeskundige behandeling en/of door een arts of specialist voorgeschreven medicatie. De diensten van dienstverlener zijn geen vervanging voor een behandeltraject in het reguliere circuit.
- De behandelingen bieden aanvullende zorg en zijn niet gericht op het genezen van ziektes en aandoeningen. Er kan derhalve geen enkele garantie gegeven worden voor eventuele verbeteringen in de fysieke en/of psychische gesteldheid.
- Dienstverlener adviseert om bij medische klachten altijd naar een huisarts of specialist te gaan voor een diagnose en/of voor overleg of het raadzaam is bij dienstverlener behandelingen te ondergaan. Dit geldt voor alle door dienstverlener aangeboden diensten.
- Ook in geval van last van angst, depressie of chronische aandoeningen, adviseert dienstverlener om altijd eerst een huisarts of specialist te raadplegen.
- Wanneer cliënt zwanger is, recent een operatie heeft ondergaan, een pacemaker of metalen onderdelen in zijn of haar lichaam heeft, of op een andere wijze gevoelig is of kan zijn voor geluid en/of trillingen, dan raadt dienstverlener aan eerst te overleggen (met een huisarts of specialist) of een klanksessie geschikt is.
- Wanneer cliënt bij een arts of specialist onder behandeling is, is het advies de behandeling bij deze arts of specialist voort te zetten. Wanneer cliënt medicatie gebruikt, voorgeschreven door een arts of specialist, zal nimmer het advies worden gegeven de medicatie aan te passen zonder overleg met arts of specialist.
Artikel 10 - Uitsluiting
- Indien cliënt, naar het oordeel van dienstverlener, op welke wijze dan ook de voortgang van een dienst verstoort, heeft dienstverlener het recht om cliënt tot nader order uit te sluiten van verdere deelname.
- In geval van uitsluiting heeft cliënt geen recht op enige vorm van compensatie of vergoeding van (een deel van) de door de uitsluiting gemiste dienst.
Artikel 11 - Vrijwaring
- Cliënt vrijwaart dienstverlener tegen alle aanspraken van derden, die verband houden met de door de dienstverlener geleverde diensten aan cliënt.
Artikel 12 - Overmacht
- In aanvulling op het bepaalde in artikel 6:75 Burgerlijk Wetboek (Nederland) geldt dat een tekortkoming van dienstverlener in de nakoming van enige verplichting jegens cliënt niet aan dienstverlener kan worden toegerekend in geval van een van de wil van dienstverlener onafhankelijke omstandigheid, waardoor de nakoming van zijn verplichtingen jegens cliënt geheel of gedeeltelijk wordt verhinderd of waardoor de nakoming van zijn verplichtingen in redelijkheid niet van dienstverlener kan worden verlangd. Tot die omstandigheden worden mede gerekend wanprestaties van toeleveranciers of andere derden, stroomstoringen, computervirussen, stakingen, slechte weersomstandigheden en werkonderbrekingen.
- Indien zich een situatie als hiervoor bedoeld voordoet als gevolg waarvan dienstverlener niet aan zijn verplichtingen jegens cliënt kan voldoen, dan worden die verplichtingen opgeschort zolang dienstverlener niet aan haar verplichtingen kan voldoen. Indien de in de vorige zin bedoelde situatie 30 kalenderdagen heeft geduurd, hebben partijen het recht de overeenkomst schriftelijk geheel of gedeeltelijk te ontbinden.
- Dienstverlener is in het geval als bedoeld in het tweede lid van dit artikel niet gehouden tot vergoeding van enige schade, ook niet als dienstverlener als gevolg van de overmachtstoestand enig voordeel geniet.
Artikel 13 - Annulering door Dienstverlener
- Dienstverlener behoudt zich het recht voor de betreffende dienst te annuleren bij te weinig belangstelling. Indien dienstverlener besluit tot annulering van de dienst, zullen reeds gedane betalingen volledig gerestitueerd worden.
- Bij ziekte en/of uitval van dienstverlener zal cliënt zo spoedig mogelijk op de hoogte gesteld worden. Ziekte en/of uitval van dienstverlener is geen directe reden voor annulering van de dienst en ten gevolge daarvan restitutie van gedane betalingen. Dienstverlener zal eerst proberen de dienst opnieuw aan te bieden in overleg met de cliënt.
- Het minimum aantal deelnemers aan een workshop is 4 en het maximum 6, tenzij anders vermeld op de website bij of in correspondentie over de betreffende workshop.
Artikel 14 - Annulering door Cliënt
- Annuleren kan uitsluitend telefonisch op 06-47467607. Wanneer de telefoon niet wordt opgenomen, spreek dan duidelijk uw naam en afspraakgegevens in op de voicemail of stuur een e-mail naar ingrid@klankoase.nl.
- In geval van annuleren van een workshop:
- tot 7 dagen voor aanvang kan kosteloos worden geannuleerd;
- van 7 tot 2 dagen voor aanvang wordt 50% van de prijs in rekening gebracht;
- binnen 2 dagen voor aanvang wordt de volledige prijs in rekening gebracht. - In geval van annuleren van een andere dienst:
- tot 2 dagen voor aanvang kan kosteloos worden geannuleerd;
- binnen 2 dagen voor aanvang behoudt dienstverlener zich het recht voor om de volledige prijs in rekening te brengen. - Indien de annuleringskosten minder zijn dan de reeds gedane betalingen, wordt het restbedrag gerestitueerd.
- In geval van overmacht of calamiteiten kan afgeweken worden van deze annuleringsregeling, dit ter beoordeling van dienstverlener.
- Dienstverlener kan in overleg met cliënt naar mogelijke alternatieven zoeken. Dienstverlener doet dit vanuit coulance en kan hiertoe niet gehouden worden noch geeft dit enige garantie of recht aan cliënt. De annuleringsregeling blijft onverminderd van kracht, indien er geen alternatieven voorhanden zijn of als de alternatieven niet mogelijk zijn voor de betreffende dienst. Mogelijke alternatieven kunnen zijn: doorschuiven naar een andere datum van dezelfde of vergelijkbare dienst, aanbieden van de dienst aan een andere cliënt indien sprake is van een wachtlijst of als cliënt zelf een andere cliënt aandraagt.
- Bij niet op komen dagen op een afspraak zonder enig bericht wordt de volledige prijs van de dienst in rekening gebracht, tenzij na contact tussen cliënt en dienstverlener anders is overeengekomen.
Artikel 15 - Wachtlijst
- Indien er voor een dienst een maximum aantal deelnemers is, dan kan een cliënt op een wachtlijst geplaatst worden indien gewenst.
- Cliënten worden op chronologische volgorde op de wachtlijst geplaatst.
- Bij het vrijkomen van een plaats voor een dienst wordt de plaats beschikbaar gesteld aan de eerstvolgende cliënt op genoemde wachtlijst.
Artikel 16 - Overdracht van Rechten
- Rechten van een partij uit de overeenkomst kunnen niet worden overgedragen zonder de voorafgaande schriftelijke instemming van de andere partij.
Artikel 17 - Garantie
- Partijen zijn een overeenkomst met een dienstverlenend karakter aangegaan, welke voor dienstverlener enkel een inspanningsverplichting bevat en dus geen resultaatsverplichting.
- Dienstverlener spant zich naar beste vermogen in voor het waarborgen van de kwaliteit en inhoud van de dienst, maar kan niet garanderen dat het door cliënt gewenste resultaat wordt bereikt.
Artikel 18 - Klachtenregeling
Dienstverlener spant zich in om haar cliënt uitstekend van dienst te zijn. Mocht cliënt desondanks niet tevreden zijn, dan kan hij/zij een klacht indienen. Dienstverlener beschouwt een klacht als een kans om haar dienstverlening te verbeteren en de goede relatie met cliënt te bevorderen. Onder een klacht eerst verstaan een schriftelijke kennisgeving van ontevredenheid over dienstverlener en/of verleende dienst.
Deze klachtenregeling beschrijft hoe een klacht kan worden ingediend en binnen welke termijn cliënt een reactie kan verwachten.
- Cliënt kan zijn/haar klacht schriftelijk indienen onder vermelding van naam, adres, woonplaats, contactgegevens (telefoonnummer en e-mailadres) en datum. Geef een heldere beschrijving van de klacht en stuur eventuele relevante correspondentie en kopieën van documenten mee die de klacht kunnen verduidelijken. Stuur de klacht per e-mail naar ingrid@klankoase.nl of per post naar Klankoase, Hoofdstraat 25, 3741 AC Baarn.
- Binnen 7 werkdagen na ontvangst van de klacht krijgt cliënt van dienstverlener een schriftelijke ontvangstbevestiging. Het streven is om binnen 14 werkdagen inhoudelijk te reageren, met een uitloop tot maximaal 6 weken na ontvangst van de klacht door dienstverlener.
- Dienstverlener spant zich in om samen met cliënt tot een voor beide partijen bevredigende oplossing voor de klacht te komen. Mocht cliënt het desondanks niet eens zijn met de gekozen oplossing, dan kan deze zich wenden tot de Stichting Geschillencommissie Alternatieve Therapeuten (GAT). Hier zijn kosten aan verbonden.
De kosten voor het behandelen van een klacht dient cliënt zelf te betalen en hij/zij krijgt dit bedrag terug wanneer de commissie cliënt in het gelijk stelt. Wanneer de klacht ongegrond wordt verklaard dan krijgt cliënt het bedrag niet terug.
Artikel 19 - Intellectueel Eigendom
- Alle intellectuele en industriële eigendomsrechten met betrekking tot de website en de diensten, en met betrekking tot alles wat dienstverlener ontwikkelt, vervaardigt of verstrekt, daaronder begrepen teksten, designs, video’s en afbeeldingen, komen toe aan dienstverlener.
- Het is cliënt niet toegestaan om enige aanduiding over merken, handelsnamen, auteursrechten of andere rechten van intellectuele of industriële eigendom te verwijderen of te wijzigen.
- Het is cliënt niet toegestaan om de dienst of een gedeelte daarvan te kopiëren, te reproduceren of op andere wijze te verveelvoudigen, te vertalen, aan te passen, na te maken, te wijzigen of te reconstrueren.
- De cliënt verkrijgt, voor zover noodzakelijk voor gebruikmaking van de diensten, een niet-overdraagbaar en niet-exclusief gebruiksrecht met betrekking tot deze intellectuele eigendomsrechten.
- Alle door dienstverlener tijdens een dienst verstrekte informatie, zowel mondeling als op schrift, zijn uitsluitend bestemd voor de cliënt voor gebruik tijdens de betreffende dienst en mag niet zonder voorafgaande toestemming van dienstverlener openbaar worden gemaakt, verveelvoudigd of ter kennis aan derden worden gebracht.
Artikel 20 - Geheimhoudingsplicht en Vertrouwelijkheid
- Cliënt heeft een geheimhoudingsplicht om de informatie (in welke vorm dan ook) die hij/zij van dienstverlener ontvangt en alle andere informatie betreffende dienstverlener waarvan hij/zij weet of redelijkerwijs kan vermoeden dat deze geheim of vertrouwelijk is, dan wel informatie waarvan hij/zij kan verwachten dat de verspreiding daarvan de dienstverlener schade kan berokkenen, geheim te houden, en neemt alle nodige maatregelen om te waarborgen dat cliënt de genoemde informatie ook daadwerkelijk geheimhoudt.
- Gesprekken die tijdens een dienst tussen dienstverlener en cliënt worden gevoerd, alsmede gesprekken tussen dienstverlener en mede-cliënten tijdens een dienst, waarvan cliënt getuige is, zijn altijd vertrouwelijk. Derhalve hebben zowel dienstverlener als cliënt cliënt met betrekking tot deze gesprekken altijd een geheimhoudingsplicht. In tegenstelling tot het laatste lid van dit artikel komt deze geheimhoudingsplicht nimmer te vervallen.
- De in het eerste lid van dit artikel genoemde geheimhoudingsplicht geldt niet voor informatie:
- die op het moment dat cliënt deze informatie ontving al openbaar was of nadien openbaar is geworden zonder een schending van een op hem rustende geheimhoudingsplicht;
- waarvan cliënt kan bewijzen dat deze informatie al in zijn bezit was op het moment van verstrekken door dienstverlener;
- die cliënt van een derde heeft ontvangen waarbij deze derde gerechtigd was deze informatie aan cliënt te verstrekken;
- die door cliënt openbaar wordt gemaakt op grond van een wettelijke plicht. - De in dit artikel omschreven geheimhoudingsplicht geldt voor de duur van deze overeenkomst en voor een periode van vijf jaar na het eindigen daarvan.
- Verschaffing van vertrouwelijke informatie aan derden zonder toestemming van de wederpartij is slechts mogelijk wanneer de partij op grond van de wet of rechterlijke uitspraak gedwongen is deze te verschaffen. De partij is in dat geval niet gehouden tot schadevergoeding of schadeloosstelling.
- Overige verschaffing van vertrouwelijke informatie aan derden is slechts mogelijk met toestemming van de wederpartij.
Artikel 21 - Privacy
- Aan dienstverlener verstrekte (persoons)gegevens zullen conform het privacy statement van dienstverlener en de toepasselijke wet- en regelgeving worden verwerkt.
- Indien het voor het leveren van de dienst noodzakelijk is, is dienstverlener gerechtigd ter uitvoering van de overeenkomst derden in te schakelen en slechts de voor hen benodigde gegevens van cliënt te verschaffen.
- Dienstverlener is gerechtigd gegevens van cliënt te gebruiken voor de mailing van dienstverlener. Cliënt kan te allen tijde aangeven deze mailing niet meer te willen ontvangen, waarna dienstverlener cliënt direct zal verwijderen uit betreffende mailinglist.
- Alle persoonlijke gegevens verstrekt tijdens en gerelateerd aan een dienst, zullen vertrouwelijk worden behandeld. Van alle cliënten die aan de betreffende dienst deelnemen, wordt verwacht respectvol om te gaan met vertrouwelijke en persoonlijke informatie van mede-cliënten.
Artikel 22 - Foto-, video- en geluidsopnamen
- Het is cliënt tijdens een dienst, waaraan cliënt zelf deelneemt of waaraan andere cliënten deelnemen, niet toegestaan foto-, video- of geluidsopnamen te maken, tenzij met uitdrukkelijke toestemming van dienstverlener.
- Dienstverlener of een externe partij, indien dienstverlener het maken van foto-, video- of geluidsopnamen uitbesteedt, is de enige die gerechtigd is tot het maken van foto-, video- of geluidsopnamen tijdens een dienst.
- Dienstverlener zal foto-, video- of geluidsopnamen altijd met respect voor de cliënt maken en zal hiervoor vooraf toestemming aan cliënt vragen. Indien cliënt akkoord is hiermee, gaat cliënt er tevens mee akkoord dat dienstverlener foto-, video- of geluidsopnamen kan gebruiken voor promotionele activiteiten, voor workshopdoeleinden of andere relevante toepassingen, wederom altijd met respect voor de cliënt.
Artikel 23 - Overige Situaties
- In alle situaties die niet gedekt worden door deze algemene voorwaarden, zal de betreffende situatie tussen partijen onderling worden geregeld, waarbij het oordeel van dienstverlener altijd doorslaggevend is in situaties waarin partijen er onderling niet uitkomen.
- Indien cliënt het niet eens is met de eindoordeel van dienstverlener, is er altijd de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de onafhankelijke Geschillencommissie Alternatieve Therapeuten (GAT) conform de in artikel 18 genoemde klachtenregeling.
Artikel 24 - Wijziging Algemene Voorwaarden
- Dienstverlener is gerechtigd deze algemene voorwaarden te wijzigen of aan te vullen.
Wijzigingen van ondergeschikt belang kunnen te allen tijde worden doorgevoerd. - Grote inhoudelijke wijzigingen zal dienstverlener zoveel mogelijk voorafgaand aan een sessie of workshop aan de cliënt bekend maken.
- Cliënten zijn gerechtigd bij een wezenlijke wijziging van de algemene voorwaarden de overeenkomst op te zeggen.
Artikel 25 - Toepasselijk Recht
- Op iedere overeenkomst tussen partijen is uitsluitend het Nederlands recht van toepassing.
- Wanneer in een gerechtelijke procedure één of meerdere bepalingen van deze algemene voorwaarden als onredelijk bezwarend worden aangemerkt, dan blijven de overige bepalingen onverminderd van kracht.
Vragen, klachten of opmerkingen
Heb je vragen, klachten of opmerkingen over onze algemene voorwaarden?
Dan kun je deze e-mailen naar: ingrid@klankoase.nl
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing vanaf 1 oktober 2024.